Skip to content

November 29, 2016

پرسشنامه باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان (MTEBI)

پرسشنامه باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان (MTEBI) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش بافرمت doc


روش نمره گذاری و تفسیر


این پرسشنامه دارای 21 سوال بوده و هدف آن ارزیابی باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان و خرده مقیاس های آن است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

گزینه

کاملا مخالفم

مخالفم

نظری ندارم

موافقم

کاملا موافقم

امتیاز

1

2

3

4

5

اما این شیوه نمره گذاری در مورد سوالات 3، 6، 8، 15، 17، 18، 19و 20 معکوس شده و به صورت زیر در خواهد آمد:

گزینه

کاملا مخالفم

مخالفم

نظری ندارم

موافقم

کاملا موافقم

امتیاز

5

4

3

2

1

پرسشنامه فوق دارای دو بعد بوده که سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه گردیده است:

بعد

سوالات مربوطه

کارآمدی شخصی معلم (MOTE)

1، 4، 7، 9، 10، 12، 13 و 14

انتظار معلم از نتایج تدریس خود (PMTE)

2، 3، 5، 6، 8، 11، 15، 16، 17، 18، 19، 20 و 21

برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات مربوط به آن بعد را با هم جمع نمایید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید



ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)


تعداد گویه ها: 21

تعداد مولفه: مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی: دارد

نحوه نمره گذاری: دارد

منبع: دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

مشاهده قیمت ، خرید آنلاین و دانلود

همچنین بخوانید : مبانی نظری و پیشینه پژوهش معنا در زندگی (فصل دوم),پکیج آموزشی درمانی مراقبه و ریلکسیشن,مقیاس کنترل درونی راتر 1966,پروپوزال اثربخشی آموزش رفتار درمانی عقلانی هیجانی آلبرت الیس بر اضطراب و افسردگی دانش آموزان پسر پایه نهم,مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های مدیریتی (فصل دوم),پروپوزال مقایسه حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی دانش آموزان با و بدون نارسانویسی,پرسشنامه حمایت اجتماعی خانواده,پرسشنامه باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان (MTEBI),

Read more from Uncategorized

Share your thoughts, post a comment.

(required)
(required)

Note: HTML is allowed. Your email address will never be published.

Subscribe to comments